Followers

Sunday, March 20, 2011

He is.............

He is a very nice guy I've ever met in my life. Ha ha ha. Poyo kan ayat tu. Tapi betullah. Lelaki yang aku cakap ni memang baik dengan aku. Tak pernah marah. Kalau tegur-tegur apa yang dia rasa perlu je. Tak membebel. Straight to the point. No belok-belok. Ha ha ha. A very kind and nice guy. Simple. Senang nak diuruskan. Ha ha ha.

Actually, he's my ex boyfriend. Breakoff dengan dia pun sebab aku, but still contact dengan dia lagi. And tetiba rasa macam sengal. Kenapa boleh break. Ha ha ha. Well, each other tak nak komitmen, so, breakoff is the best for the relationship. Cuma teruskan kawan. Dia cakap bergantung pada jodoh. Kalau ada, satu hari kita akan sama-sama jugak. Tak kisahlah kau ada berapa banyak pakwe pon. Ha ha ha.

Being with him for few month, seronok jugak. Memahami. Terima apa adanya aku. Terima baik aku. Terima buruk aku. Itu yang penting. Kelakar. Terus terang. Tapi, tak pandai memujuk. And tak pandai bagi semangat. And tak pandai jugak telefon awek. Huh. Mana boleh camtu. You kena ubah perangai you ni tau. He he he.

Bersama dia buat aku berfikir tentang future aku. Akan ada dia atau orang lain. Bila aku tak dapat jawapan, apa aku buat? Aku bertindak meninggalkan dia. Ya, dia faham. Dia kan seorang yang memahami. Aku sayangkan dia. Cuma sayang itu tak lebih dari sayang seorang manusia kepada manusia lain. Sayang antara sahabat. Macam tu lah lebih kurang.

Well, die ajak jumpa. Tapi entahlah. Nak jumpa or tak? As a friend tak pe la kot kan? He he he.

Hurm. Nak tunjuk pixca tak boleh sebab pixca dia semua hilang. He he he.





p/s: rindu kamu la wahai gemok!!!

1 comment:

gmiDOTstudent09 said...

ni utk sy ke . tak pnh bc plak . nice ur word . but kelaka kalau ingt ur word . ade yg terase kowt . nvrmind hope u happy with ur life rite now