Followers

Thursday, March 17, 2011

I want "HIM"

I want him to be in my life
I want him to be part of my life
I want him to always be beside me
Only him, I want to spend my life with


Ini lah apa yang aku rasa sekarang. Hati aku macam-macam perasa ada. Kadang-kadang rasa bodoh. Bodoh kerana menuggu dia yang terang-terang hak milik orang. Kadang-kadang rasa tak bodoh. Sebab hati dah suka, memang tak boleh nak kata apa. 

Cenoet sungguh lah.

Dia tak tahu pon kau suka dia. Kau tu je yang perasan sorang-sorang T-sya. Ha ha ha. 

Tetttt...

Yup, aku suka dekat dia. Aku sayang dia. Kenapa lah kena ada perasaan macam ni. Ini dikira "zina hati" ke sebab sayang dan rindu pada yang bukan mahram?  Tolong jelaskan.

..............................................................

Aduyai, penat kalau bermain dengan hati, dengan perasaan. Luah pada orang tapi bukan orang faham. Orang cakap kita bodoh. Bodoh apa, aku pun tak tahu. Heh, kalau korang-korang pun dapat rasa apa aku rasa, syoknya. Ha ha ha. Biar padan muka, korang bodohkan aku lepas tu aku pulak bodohkan korang. Fair kan? 





p/s: sakit kecewa......

No comments: