Followers

Monday, April 4, 2011

3411

Ingat yang aku cakap dia gurau-gurau dengan aku ajak aku kahwin tuh? Hurm. Semalam dengan rasminya sudah. Ha ha ha, bukan sudah kahwin tapi sudah sama-sama. 

3411. Akan jadi satu tarikh yang aku akan ingat selalu. Sampai bila pun aku akan ingat. First time ni nak ingat tarikh couple. Before ni, kalau couple pun tak pernah nak ingat tarikh tu. Padahal tarikh-tarikh ni agak penting jugak kan untuk pasangan-pasangan. 

Well, my heart dah ada yang punya. Tak sangka. Lama kami kenal. Almost 7 years. And dalam masa 7 tahun tu contact setahun sekali. And aku pernah couple dengan kawan baik dia. Rasa macam pelik. Perasaan yang kami pernah sama-sama ada dulu. Perasaan yang masing-masing taknak luahkan dulu. Tapi, bagus jugak. Kalau tak, tak tahu lah jadi apa. Ada hikmah di sebalik semua yang jadi, adik aku kata. 

When aku cakap dekat kawan baik aku, Mamat, dia tanya aku macam polis. Agaknya dia dah tak larat nak dengar aku sedih-sedih ngadu-ngadu kat dia. Thanks Mamat. Really appreciate you. A lot. 

.................................................................

Sekarang rasa sangat bahagia. Hope bahagia ni sampai bila-bila. 

5 comments:

Lemonedicemix said...

semoge bebahagia selalu & berkekalan hendaknyer... may g0d always bleSs u my fren ! aminnn.... im happy t0 see u happy again.... (^____^)

BUT ! nanti kahwen jgn lupe jemput sy ye ..?! x jemput xnk mngaku kawan
la ! uhuhuhu....

TSYA'Z (~_^) said...

hehe....thanks faeq...

yep...akan dijmput...2 taun lagi okeh??heheh.....

HEROICzero said...

thats nice! gud luck, btw. =)

pinkybubbles said...

sis.. 3/4/11???
heehehhe.. same date nan adik nyer 1st day kapel.. hehehhe

be happy dear.. ;)

TSYA'Z (~_^) said...

hehehe........ye dik....3/4/11...akak dh agak dh sama...hahaha...