Followers

Wednesday, November 23, 2011

Abang, semoga bahagia selalu :))

18th November 2011. His birthday. My man born day. 

En BF dah genap 24 tahun. :)) 

Muda lagi kalau bagi lelaki kan? Masih boleh enjoy enjoy enjoy. 

Eyh, nak nyanyi dulu. Jom sama-sama.

Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday abang
Happy Birthday to you.

Heee. :))


Selamat hari lahir. Semoga murah rezeki. Semoga mendapat banyak kebaikan. Semoga sentiasa sihat di mana berada. Semoga sentiasa SAYANGkan saya, semoga sentiasa dirahmati, semoga sentiasa bahagia dengan saya, dengan keluarga. 


Dari seorang 'ADIK' yang comel lagi memahami. Ehem, akulah tu. :))

Dan lagi satu lupa nak cakap dari tadi. Semoga impian kita bersama akan tercapai. Amin. 

.

Aku ada bagi kad untuk En BF, before En BF naik kapal hari tu. Tapi bila tanya balik, boleh cakap tak bawak. Geram betul. En BF cakap dia tinggal dekat rumah. Haih, harap dia simpan kat tempat yang selamat la, kalau tak nanti hancur dimain oleh 'anak-anak' dia kat rumah sana. 

He he he. Tapi tapi tapi, setahu aku  En BF akan simpan, sebab dia cakap dia masih simpan lagi kad raya aku bagi 7 tahun dulu tu. So sweet of him. 

Eyh ada hadiah juga. Baju je lah dua helai. Sebab tak tahu nak beli apa. But, at first niat nak beli kan towel, and kat hujung towel tu, nak jahit tangan nama dia and aku, but tak ada pulak towel yang cantik dekat Central Square tu. Semua skema punya towel. Tak best langsung. Last-last beli baju je lah. 

Tu pun salah saiz tau tak. Geram betollah dengan budak lelaki yang aku ukur baju tu. Tinggi dah sama, yang tak sama lebar tu pulak. Haih, ini sebab ukur dari jauh je. Takkan nak ukur dekat-dekat pulak kan? Last-last salah saiz. 

Tapi satu je salah. Lagi satu tu, betul. Terer tak? Tak payah tengok orang pun boleh belikan size yang ngam-ngam kata En BF. Itu lah, awal-awal taknak beli ikut instinct sendiri, tu yang boleh salah mula-mula. And baju tu dah selamat dipakai oleh adik En BF. Jadinya En BF sehelai, adik dia sehelai. 

He he he. I love you tau. :)) 

..........................................................................

: Lambat post ni keluar ye? He he he. Sorry ye En BF. Love you. :))

No comments: