Followers

Tuesday, February 7, 2012

Malam ni tidur mimpi BuahHati :))

Tengok cerita Vanila Coklat tak? 

Layan habis cerita tu. Seronok. Ha ha ha. Kelakar pun ada. :))

Sangat suka tengok Aiman and Izara berlakon sekali. They look good together. Berbunga-bunga sekejap hati aku tengok cerita tu. Petang-petang melayan Gemersik Kalbu, malam pulak Vanila Coklat. Aih. Hari ni memang aku mimpi bunga-bunga aje lah. So, tidur malam ni nak mimpi En BuahHati pengarang jantung. :))

.

Sebenarnya tengah risau kan En BuahHati aku ni. Entah apa yang jadi kat atas sana. Risau sangat. Mood En BuahHati tak baik so mesti ada sesuatu yang buruk dah jadi. Kalau tak, kenapa mesti macam tu kan? Aku actually nak sangat tahu masalah En BuahHati, tapi aku tak nak tanya banyak-banyak. Aku rasa aku dah cukup kenal dia. Tak suka dipaksa, so aku akan tunggu dia sendiri yang cerita. 

.

Hurm. Risau lah. Okay bai.

...............................................................................

: I miss you :))

2 comments:

Nuramalina Aziz said...

pewwit.dalam hati ada taman bunga la cik kak ni.HAHA.btw, wish u will always find your true happiness k dear?happy to see u happy.:))

TSYA'Z (~_^) said...

hahaha... memg ada taman lama dh... ni mkin kmbang je ni... haha