Followers

Sunday, November 18, 2012

Untuk Dia :))

Mendengar suara En BuahHati, buat aku sukahati dah. Ha ha ha. Senang jadi dia. Tak perlu susah payah, biasa-biasa je dah buat aku happy. Ha ha ha. 

Okey. Assalamualaikum semua.

Hari ni, genap umurnya 25 tahun. Alhamdulillah. Dan ada satu berita sedih. Sepupu En BuahHati meninggal dunia semalam. But I think its already 18th November. Sama hari dengan hari jadi En BuahHati. Jadi, itu sedih la kan. Al Fatihah untuk arwah Faris. Semoga ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Amin. 

......................................................................

Untuk hari jadi tahun ni, aku ada belikan sesuatu untuk dia. Cuma aku tak tahu dia suka atau tak. Dan aku tak tahu jugak nak bagi bila. Bila dia nak jumpa aku pun aku tak tahu. Mungkin masa konvo nanti. Seba dia dah janji nak datang konvo nanti. Hari tu dah tunjuk jalan macam mana nak sampai Arau. :)). Jadi, harap-harap masa tu boleh bagi la. 

Hari jadi aku tahun ni, aku tak dapat hadiah. Tapi, En BuahHati aku ni baik. Ha ha ha. He gives me sumthing else instead of hadiah benda-benda. Ha ha ha. Aku tak payah sebut kot kan. Siap tolong temankan pergi Perlis. Sumpah terharu. Suka. :p. Konvo nanti pun aku tak harap hadiah dari dia pun. Cuma harap dia tunjuk muka je kat aku. Even aku punya konvo petang. Harap-harap dia tak mengantuk dan boleh datang jumpa aku. Itupun kalau cuti dia diluluskan. Kalau tidak, hadiah aku untuk dia pun dia tak dapat la ye. Last-last nanti, aku kena guna sendiri hadiah tu. Ha ha ha. Jadi, harap sangat-sangat dia datang. Lambat pun tak apa. Aku tak kisah. 

Dan yang pasal Takaful, ada aku cerita sebelum ni, I think Im gonna give up on this oopportunity. Peluang yang datang ni, memang sekali je, tapi aku tetap kena giveup. Aku terpaksa. Bukan aku tak berminat. Cuma aku terpaksa. Aku kena buat benda lain dulu, sebelum aku join benda-benda melibatkan sales ni. Itu yang aku fikir. Tak apa. Bukan rezeki aku kot sekarang. Mana tahu nanti. InsyaAllah. So, esok aku kena telefon Puan Ruby, untuk jelaskan dekat dia. 

Okie. Sini saja. 

Selamat hari jadi yang ke 25 , eyh, bukan. Yang ke 18 untuk BuahHati saya. Semoga sihat selalu. Jangan demam-demam. Semoga bertambah hensem, bertambah comel, bertambah manis, bertambah berat badan, bertambah selera makan, dan bertambah kaya. Tak lupa jugak untuk bertambah mencintai saya. Hikhik. Amin. 


No comments: