Followers

Friday, December 7, 2012

Aku dan dia.

Assalamualaikum. 

Pernah tak rasa perasaan cinta yang tak hilang walaupun dah break off? 

Tak tahu nak layan macam mana rasa hati yang satu tu. Susah gila. Aku break off sebab ada orang ketiga. Dan ada sesuatu yang buat aku tak boleh terima. Tapi, dalam masa yang sama, hati ni, masih ada dia. Tak boleh buang pun. Memang tak boleh buang la kot sebab ada memories dengan dia. Dia sentiasa ada di hari-hari istimewa dan penting aku. So, benda-benda tu tak boleh nak lupa. Kenangan pun bukan sesuatu yang boleh dilupakan kan? Hm. 

So, perpisahan yang berlaku sekarang ni lebih kepada memberi masa kepada diri masing-masing untuk bina hidup sendiri. Bina kerjaya sendiri. Bina diri sendiri untuk lebih berjaya. Sebab bila berdua keadaan seolah sukar. So, mungkin ini la yang patut kami lalui pada masa ni. Pada masa akan datang, jika perasaan itu masih ada, jika cinta itu masih terasa, dan jika jodoh itu kuat, InsyaAllah, hubungan itu akan sendirinya wujud. 

Kesilapan yang terjadi sekarang boleh dijadikan pengajaran untuk masa depan. 

Ada update status semalam. Hi hi hi. Dekat FB. Cakap jangan ubah diri saya. Hi hi hi. Maksud di situ adalah, 

"Jangan ubah diri saya kepada seseorang yang bukan saya, menjadikan saya lebih teruk dari diri saya sekarang. Kecuali dengan niat untuk menjadikan saya lebih baik dari sekarang, saya akan terima perubahan itu". 

Ini maksud tersirat yang ada orang yang tak faham. Takkan aku nak tulis panjang berjela kat dalam FB tu kan? Hikhikhik. Baiklah. 

Kita end di sini saja. Aku pun banyak nak merepek ni. Tapi malas nak menaip. Ha ha ha. MALAS itu memang masalah dunia. :))

..................................................................................

: Dia. Masih istimewa. 


No comments: