Followers

Tuesday, July 7, 2009

UiTM DIHATIKU...AKU KEMBALI

Hye segamat….I’m back….hehehehehe….
Makin banyak pembangunan yang ade kat UiTM nie…
Tapi, belom siap..so tak sempat la aku nak merasa bangunan baru…

Ermm….permohonan kolej aku Alhamdulillah berjaya….
Dapat kolej kesayangan aku tapi kena tukar wing pulak…
Takpe la asalkn aku ade gak tempat nak tinggal…
But, sekarang aku kena stay kat Nilam dulu b’coz MY BAIDURI tengah renovate kat tingkat satu….
Lagi 2 minggu baru la bole balik sana…
Hurm…Nilam pun best sebab dekat nan masjid so tiap2 hari waktu maghrib aku bole la menapak ke masjid…hehehe…
Korang sume pun digalakkan ye ke masjid…
PI kita dah cantik weh….ade aircond besar giler..hehehe…sejuk…

Class aku pun dah start…..
siap dah ade kije agi…
nie tengah curi masa cari bahan untuk kije aku la..hehe…
aku daftar clas ACD6A2…
So far lecturer okay2…taktau lah nanti…

And this semester is my last semester..
Aku harap aku takkan ade yang terlekat and tersangkut kat celah2 mane pun…
Tapi, yang sedeynye, aku nye MUET…huhuhu…tarikh daftar dah tutup…takde orang inform aku…
Dah kena amek kat luar pulak…hurm..
Tapi ape pun mintak2 la aku leh amek sem ni jugak….
I nak masuk degree nie…hehehe…
Doakan aku yer….

No comments: