Followers

Thursday, May 6, 2010

aku bukan computer.........

Hidup sangat indah kan kalo kite cuma kena belajar and tak payah amek pereksa...belajar and jst siapkan assignment or project paper...okay, aku lebih suka macam tu dari aku kena berhempas pulas menghafal kulit buku ke kulit buku.....just imagine buku public sector accounting yang boring ya amat tu, aku kena baca and hafal...okay, kalo nipis macam buku akaun masa diploma is acceptble, tapi nie tebal 4 kali ganda.....aduyai........ingat aku komputer ang buleh key in data and bila nak guna click je terus keluar.....??????hurm..........teori memang gile sebab tu my frens always cakao kitorang ni tak bagus sebab hidup bergantung dengan teori je.....in reality, tak tahu apa2 sebab all the teori semua tak guna...

tekanan sebenarnya..........................tapi nak tak nak aku kena jugak baca satu buku tu walaupun rasa nak muntah...yer, aku tak minat subjek tu sebenarnya...sebab tu menjadi sangat susah bagi aku.....terus terang sem ini adalah sem yang paling teruk pernah aku lalui.....tekanan setiap hari.............setiap hari tekanan.....................computer pun buleh jem kalo asek sumbat data je.....

No comments: