Followers

Saturday, May 9, 2009

ape ajer

Ini pic pintu bilik aku yang "makan" tangan aku hari itu...ni lah dia...how dare u Mr. Pintu....

Kat hujung tu adalah beg besar (luggage), beg tu nanti aku akan antar kat kolej mutiara untuk disimpan...hehhehehe....abes la kederat aku nak angkatnye...


Inilah meja jepun...meja ni adalah tempat aku study kalo aku taknak duduk kat meja study aku...hurmm...meja ni pun merangkap meja makan aku and dak bilik aku..sayang meja nie..

Itu ajerla for this nyte..hehe


1 comment:

senget said...

ngeee...
rindula zaman2 study..
best!
makan megi kongsi kerna ketiadaan duet...
meja jepun idaman... hajat tak kesampaian nak beli meja jepun..
hahahaha