Followers

Saturday, May 2, 2009

semalam yang hampeh

Semalam, aku outing…..naik “bumble bee” (bus kuning)…kena tunggu lama giler sebab tak ramai orang..then bumble bee rosak…berehat la kat tepi jalan tu..lama jugak tunggu…kebetulan bus UiTM di hatiku lalu…tukar bus, naik bus UiTM…fuh…selamat kitorang…..

Tujuan keluar nak beli tiket balik Kedah..lepas beli tiket, gi jenjalan jap…nak gi beli plastic hitam….dah jumpa…dah beli….perut lapar..pegi makan…makanan tak sedap pulak kt restoran tu…patut tak ramai orang…telan je la rezeki depan mata…tapi tak habes pun…

On the way balik pulak, burung tiba-tiba lepaskan hajat..kurang ajar itu burung….terkena dekat tudung aku seket…geram aku…pergi bus stand takde bus nak balik…tunggu dekat sejam lebih..last-last amek cab…cab baru gerak, bus UiTM sampai..hampeh….

Sampai UiTM, aku pergi ATM Maybank..nak transfer duit kat member aku….pastu, kad aku kena telan pulak…aku gi tanya pakcik UK…die jawab kurang ajar dengan aku…ape lagi..angin la aku..tengah panas pulak..sepanjang jalan sampai kolej aku bebel kat pakcik tu…huh….memang lepas ni aku takkan pandang pakcik tu lagi...bengkak aku…

Memang semalam hari yang aku rasa kurang baek untuk aku…maybe ada sesuatu di sebalik sume…mula dengan bus rusak, kena berak burung, kad bank aku kena telan then kena tengking dengan pakcik kurang ajar tu…..semua tu macam satu kebetulan….hurmm……

No comments: