Followers

Friday, September 11, 2009

puasa di sekola

bila ingat2 balik zaman puasa kat sekolah masa f4 and f5, rindu....puasa ramai2...sahur ramai2...buka puasa ramai2...

dewan makan semetrik masa tu mampu untuk menampung jumlah pelajar yang seramai 300 orang aku rasa...cukup untuk semua berbuka...beratur amek makanan..potong barisan masa amek makanan...macam2 perangai dan kerenah budak2 sekola...semua tu maseh jelas di ingatan aku....

rindunya aku...dengan kawan2 satu dorm...kalo time "cuti" aku and member2 aku yang seankatan nan aku makan kat corridor belakang bilik...makanan kegemaran kitorang maggy ruski tomyam..hehe....satu mangkok tu bole kongsi ramai2 sebab pedas sgt...

erm aku sekarang tertanya2 mana menghilangnya kawan2 yang aku sayang nie...yang aku ada jumpa pun masa ieda kawen, tapi lupa lak nak mintak number phone sebab masing2 dah sebok giler...hehehe....er selamat hari raya korang sume...

No comments: