Followers

Sunday, January 31, 2010

ARAU sgt HOT....

Petang nie sgt panas...nk hujan ke?tpi mcm xde tanda pun...tidur aku terganggu sebab panas nie...duk lam bilik rasa bahang...duk kt ruang tamu pun rasa bahang....kalaulah ade aircond lam umah nie...kalau lah ade...sape yg kaya, tlonglah pasang aircond di umah aku nie...baju aku bru jemur pun dah kering...kering kontang lagi....nampak sgt perlis nie dekat dgn matahari...hehehe...muka aku terbakar...kaki aku pun berbelang kasut...

Panas2 camni teringin nk makan ice kacang....tapi xde orang nk gi beli pun...aku tak pandai bawak moto....kalo tak dh lama aku pergi....teringat aku dekat ice kacang tamn ria...sedap and halus...best gila.....ooppsss, taman ria sungai petani ye, jgn salah faham...hehehe...

Busan nieh......td terjumpa FB Adli...one of my classmates masa F3 dulu....not so much changes....his physical maybe la yg berubah...tpi still kurus camtu jugak...when we were in MRSM last time, die adalah sorg budak yg nakal...but die jadik LDP masa tu....terkejut semua orang...maybe x semua but aku terkezut giler ah...(sorry Adli, bukn kutuk kau)...heheh...die nakal tapi biasalah budak2 nakal....die pandai jugak men bola...masa zaman tue, ada die wakil sekolah...nama die aku rasa satu sekolah pun tau...femes gitu...hehehe...

tapi sekarang, dia dah laen kot....tak tau lah die jadi ape tpi nmpak cam polis...tgk kt pic kt FB die lah..hehehe.....at last...hehehe..(sorry lgi sekali..bukan kutuk kau tau...aku cuma ckp dri pemerhatian aku...hehehe...tingat kat kau)...

3 comments:

aienzunnur said...

u rekemen i die kan..
hik3..
da add...
dl 1 homeroom 2...
perlis dkt ngn matahari?
woha...

yuhanisyusuf said...

hehe,ais kacang tmn ria dkt je dgn rumah i..kalau dtg,singgah2 la..hehehe

TSYA'Z (~_^) said...

aien: hehehe...ye ke...xtau pulak...x ingt la adli homeroom ape....tsya ingt saidina abu bakar je...hahahaha...a ah perlis dkt dgn matahari...sebb sgt panas...kulit muka dh kring gila2 and sunburn dah...wwooaaaaa

yuyu: hehehe...selalu lau tpi mane smpat singgah2...dh mlm sgt kot...hehehe next time g awl seket...haha...ey, gelas yg ampa bgi tu ada lagi kt umah kami...haha