Followers

Sunday, January 31, 2010

streamyx dh ada....yahoooo.....

streamyx dah pasang...hahaha...thats why aku duk on9 tak abes2 agi....huhuu..tapi before aku on9, aku dh siapkan kije aku yg penting...and tomorrow aku nk study for my quiz...quiz FAR....okay...tsya jgn lalai yer...kataku pada diri sdri...hahaha....erm mengdap buku dh jdi kije aku since the first day im here...aku nie tgk tv pun ikot dan je....tgk gitu2 jer....only this week and last week aku tgk tv ptg...tu pun kejap je sbb bila ptg je mta aku ni automatic pejam.....

hehehe...suke giler bila ade streamyx...axtualy dh sebulan tgu abg tu dtg umah buh streamyx nie...hehe...tpi disebbkan ade masalh seket so dtangguhan sampai arini..tdi petang, abang yg nk pasag streamyx tu dtg....die call dulu before dtg...kebetulan aku tgah mandi....gelabah giler aku....naseb bek mbe aku tlg amekkan baju and ken batek aku...so leh la aku kuar dri bilik mandi...kalo tak aku kena duduk dalam tu berejam la jawabnya....

jadi, dengan adanya streamyx ni, aku dari petang tadi dh try online, cri bahan asgment and mcm2....buat masa nie aku rasa aku yg pling lama online...xpe..sok aku benti jap sbb nk focus on study...ade byak kuiz...hehehe......

No comments: