Followers

Thursday, April 21, 2011

kreko + gelong...

Esok, esok, esok dan seterusnya, aku akan jadi pembaca buku tegar. Paper first reading and paper last baru kira-kira.

And, tak ada streamyx juga. Akan di-terminate hari ini. Ha ha ha. So, atas sebab tu lah, akan menjadi pembaca buku yang sangat tegar.

....................................................................

Mood, masih tak stabil. Ha ha ha. Semalam langsung tak stabil. Mesej En BOYFREN banyak-banyak kali, and rasanya dia mesti rimas. Sorry la En BOYFREN. I serabut sikit. Minta maaf dekat u ye En BOYFREN.

And tidur semalam jam 12 malam. Tepat. Pening kepala. Nak makan panadol tapi tak best. Then terjaga jam 2 pagi. Masa tu dah rasional. Fikiran dah stabil. Segala serabut hilang.

Memang tidur adalah untuk hilangkan rasa serabut, rasa susah hati, rasa kecewa semua, kan??

................................................................

Pagi ni bangun dengan lambat. Almaklumlah cuti.

................................................................

Owh...semalam aku mimpi. Mimpi ngeri. Bagi aku, takut sangat. Ada En BOYFREN, ada sepupu aku, Bani, ada orang lain yang aku tak kenal.

Aku terjaga banyak kali. Dengan harapan bila tidur balik mimpi tu takkan datang lagi. Tapi, mimpi tu macam bersiri-siri pulak. Sampaikan aku rasa aku taknak pejam mata. Padahal jam baru 5 pagi. Sakit nya hati. Semua dalam mimpi tu macam betul-betul jadi. Hurm.

...............................................................

No comments: