Followers

Friday, September 11, 2015

I am a mother ?????

Assalamualaikum.

Hampir setahun aku diam dari blog aku ni. Kesian dia kan. Bersawang-sawang tak bersapu.

Okay. First of all, Alhamdulillah. Aku dah dapat title 'MOMMY'. Macam tak percaya. Tapi kena percaya jugak sebab memang bangun tidur hari-hari menghadap budak kecik ni ha.

Mengandung hujung tahun lepas seperti yang ditarget. Dari bulan 12, 2014 sampai bulan 8, 2015. Due supposed to be on 29 August 2015, tapi disebabkan ada beberapa masalah, keluar awal anak aku ni. Apa pun alhamdulillah keluar dengan sihat sejahtera.

Perasaan? Seronok, sedih, semua ada. Bercampur-campur. Seronok dapat anak. Sedih sebab tak merasa bersalin normal. Tak merasa sakit sebelum bersalin. Sakit lepas bersalin je rasa. Okay. Bab ni simpan dulu. Next entry.

Entry ni just nak inform yang aku dah jadi mak orang. Mak budak. Mak baby. Tapi kan, masih husband aku kata aku budak-budak. Padahal dah beranak anak dia ni. Hahaha.

Iloveyou husband !!!

Dan birthday tahun ni, hadiah untuk aku, anak aku la kot. Hadiah keluar dari perur sendiri. Kuikuikui.

Agak-agak husband aku ingat tidak birthday aku ni? Ahahaha. Okay la. Nak kena tidur sebelum suara nyaring berbunyi kejap lagi. Kalau dah bunyi, nak diamnya lambat sikit. Maklumlah, baru jadi mak. Mana reti diamkan anak. Huu.

Goodnight !!!

1 comment:

aienzunnur said...

Tahniah tsya dpt baby
Nti share la pnglm dan gmbr baby sekali.