Followers

Friday, April 24, 2009

finalllll.....................

Kalau ikutkan perancangan aku, aku nak gi KL ari Khamis semalam…jumpa dengan wan…tapi, last-last tak jadi….ade banyak sangat benda yang tak leh settle…so, kena la tunda tarikh baru…but, I don’t have the tarikh yet…because paper-paper aku la….nak jumpa after final, but dia abes paper 5 aribulan…aku 10….hurmm…………gimana ya???...fikir nanti la…exam lagi penting ye tak….

Okay, back to my final exam for this sem….ada lagi 4 paper….

Tax 320 – 30th April
Far 300 – 3rd May
Maf 310 – 8th May
Maf 330 – 10th May
(tutup pagor coz paper ptg)

Sume di atas adalah gabungan teori dan calculation…teori aku agak lemah especially untuk paper Maf 330…so, aku akan usaha lebih banyak untuk itu….doakan aku ye kengkawan sekalian….

1 comment:

pal7 said...

gud luck final..
ade masa enjoy kita enjoy..
ade mase stdy..kita stdy k..