Followers

Tuesday, April 28, 2009

HAPPY ALWAYSZZZ.............

Hari nikah kawan baik aku dah dekat………nikah di masjid dekat dengan rumah pengantin perempuan…aku dapat rasa kebahagiaan dan kegembiraan dia…..aku dapat mendengar suara dia yang seronok bercampur berdebar menantikan hari bersejarah dalam hidupnya…aku juga menantikan saat dia dinikahkan….aku pun turut merasa debaran itu…hehehe…..macam aku pulak yang nak kahwin…hehe..seperti yang telah aku maklumkan, Ieda akan bernikah pada 1/5/2009……tapi, dia kan bertunang dan bernikah pada hari yang sama…..tapi, bersanding dalam bulan 6 nanti…..insyaAllah aku pergi majlis tu nanti………………………..maklumlah bestfren nak kawen takkan tak mau pergi kan………aku harap dia bahagia and selalu happy dengan suami………..dapat anak yang comel-comel……..hehehehe……..lagipun banyak juga kelebihan kawen muda nie…….hahaha…..

Anyway Ieda, selamat menjadi pengantin baru and semoga bahagia dengan si dia yang tersayang….

1 comment:

pal7 said...

selamat berbahgia pd teman mu..amin