Followers

Saturday, January 1, 2011

2011......

Sekarang ni dah masuk tahun 2011..bermakna umur aku dah masuk 23 tahun...kalau ikut tahun lah...kalau ikut bulan still 22 lagi. Tapi perangai masih macam budak 13 tahun. Mak aku lah yang cakap. Padahal kalau dah kahwin memang anak dah tiga.

Sepanjang tahun 2010, memang ramai kawan-kawan aku yang melangkah ke alam perkahwinan. Umur tak menjadi masalah. Memang waktu yang seswai untuk kahwin lah orang kata. Cuma tinggal aku and berapa kerat je kawan-kawan yang masih bujang. Padahal anak member dah umur 3 tahun, siap panggil auntie lagi. Owh dah tua rupanya. Terima je lah. Ye dok. Hehe

Bila melangkah ke tahun baru nie, aku melangkah dengan azam yang sama macam tahun lepas. Tapi mestilah ada sikit yang beza dari yang tahun lepas. Apa yang aku azamkan tuh biarlah rahsia aku je. Hehe. Cuma aku harap aku akan lebih bahagia pada tahun ni, lebih ceria, lebih semangat and semuanya nak lebih lah. Benda yang lepas-lepas tuh, aku harap semua aku dah buang masuk tong sampah. Hehe.

Kalau nak fikirkan ape yang jadi tahun lepas, memang banyak. Kematian orang yang kita sayang, perkahwinan orang yang kita sayang, masalah putus cinta, masalah gagal dalam test, masalah banjir di Arau, and macam-macam. Yang paling happy bila dapat lesen. Haha. Even dapat lesen kereta tetap tak boleh nak bawak. Coz aritu aku bawak kereta terlanggar rumah orang. Maklumlah tak pandai nak undur, kemek bontot kereta ayah aku. Dua hari aku tak keluar bilik. Huhuhu. Memang sangat best. Hehe...

Hurm........thats all lah untuk tajuk ni.. entah pape kan..hehe

No comments: