Followers

Thursday, January 13, 2011

Tidur Maghrib..

Petang tadik after class, balik rumah semyang Asar sume, mata mengantuk tahap gaban punya. Memang kepala nak carik bantal aje. Aku tengok jam, "dah pukul 6 petang". Orang tua cakap tak baik tido lepas Asar. And aku ada dengar yang tidor lepas Asar ni memang tak elok. Tapi aku mengantuk gile. Kepala aku yang gemok and besar ni dah selamat dah atas bantal. Mata yang memang sedia kuyu ni, memang terus tutup je lah.

............................................................................

Bila terjaga, tengok jam dah pukul 7.33 malam. Ni namanya tidur maghrib. Mak aku kata tak baik tidur Maghrib, nanti setan kacau. Tapi aku rasa setan tak kacau aku kot. Sebab aku takde mimpi ngeri or seram ke ape ke. He He He. Riak. Maaf. Ha Ha Ha. Sudah lewat ni. Seram pulak aku rasa. Owh, aku mau tidor.

Selamat malam semua. He He He. Teringat pulak kat Faizal Tahir.

No comments: