Followers

Sunday, January 23, 2011

Miss Earth Canada...my name!!!! haha

Last night, bosan-bosan aku google nama aku at youtube. Memang tak ada kerja lah kan kalau sampai google-ing nama sendiri at google search and youtube. Okay nama aku LATEESYA. Aku nak google sebab aku fikir nama aku jarang-jarang ada at Malaysia ni. But, bila google, OMG, seriously nama aku memang tak femes at Malaysia, but at Canada that name is the name of Miss Earth Canada. Ha ha ha. Sangat kelakar because aku tak pernah amek tawu pasal contest-contest macam ni, and bila saja-saja nak google-ing tetiba ada. Ha ha ha. Then, untuk close up muka dengan lebih dekat aku search images google. Ha ha ha.


Lateesha Ector( Miss Earth Canada)

Look at her. Ada satu persamaan dengan aku. Satu sahaja ye. Warna kulit. Ha ha ha. Kulit hitam. Ha ha ha. By the way, her name takdelah exactly like mine. Ade lah satu dua ejaan yang tak sama. But, its pronounce is still da same. Yea, whether Lateesya, or Lateesha, or Latitia, its still same pronounciation. So, just consider sama lah.

Ha ha ha. Miss Earth Canada. When I told my friend, Pain, she asked me a very funny question but macam logik. Ha ha ha.

The question nye "dengan planet mana kau bertanding Teesya?" .










p/s: Planet Marikh kot...hehehe

5 comments:

Nurul Ain said...

kalu google name Nurul Ain mesti belambak kat malaysia ni..hehe!!~

TSYA'Z (~_^) said...

hehe dh mesti nye....hahaha

putry amiera said...

hakhakkk. wowww. fmous kowt even bkan dalam malaysia. hehe

TSYA'Z (~_^) said...

miera: hahahaha....tu la pasal...xtawu plak akak..haha

putry amiera said...

ececececec. bngge laa tuh . ehhehe