Followers

Friday, August 3, 2012

Macam mana result aku??

Disebabkan nervous yang melampau maka aku ni tidak tidur sampai sahur tadi. Duk check emel je padahal dah tentu-tentu tak ada emel untuk aku kan. Jadi, kemudiannya aku ambil keputusam untuk terus tidur sahaja. Dan bangun keesokkan harinya aje. 

Bukak je biji mata, terus teringat keputusan exam. Ya Allah. Nervous lah hai. Terus bangun buka streamyx, bukak laptop, masuk UiTM Student Portal. Pagi-pagi macam ni selalu laju je server. 

Tak dan nak get ready lagi, tangan aku dah tekan log masuk dah. Terbentang depan muka result. Terus nampak yang paling bawah dulu. Owh. Then tengok banyak-banyak kali atas bawah atas bawah atas bawah. Lepas tu, baru tengok hujung sekali, COMPLETE. Alhamdulillah. Selesai sudah Ijazah aku. Tengok pointer pulak, oh. Cukuplah tu. Lepas. 

Lepas dah semua. Ijazah Sarjana Muda Perakaunan. 

Macam-macam perkara jadi dalam nak habiskan ijazah ni. Susah sangat ha. Tapi, alhamdulillah, I managed to finish it on time. 

Owh yer. Aku berangan untuk sambung Master. Hikhik. Tapi selalu orang pandai-pandai je akan diapprove. Huuu. Boleh ke tidak? 

Okey bai. Nak pi mandi. Tak senonoh kan aku. Tadi kan dah cakap bangun tidur terus capai laptop je. Hikhik.

Okbai. 

....................................................................................

: En BuahHati, saya boleh mintak hadiah kat awak tak :))

3 comments:

Liza Razak said...

congrats sis..lepas ni boleh sambung master pulak :)

vendoline said...

TAHNIAH....wah celebrate la.bestnye dh hbis blaja

TSYA'Z (~_^) said...

Liza Razak: A ah, insyaAllah. Hihi. Thanks.

Edy Fee: Thank you. Ha ha ha. Best sgt. Tp nk cri kije pulak adoi mls. hahah