Followers

Thursday, December 4, 2014

Wedding - Senawang, Negeri Sembilan.

30 November lepas, aku off to Seremban. Dengan keluarga sebelah suami. Untuk kenduri sepupu dekat sana. Alhamdulillah selamat sampai dan selamat juga pulang tanpa ada masalah. Kalau ada masalah, tak la aku boleh menulis kat sini kan?

Alhamdulillah juga majlis kat sana berjalan dengan sangat lancar. Tak ada banyak benda sangat nak update pasal majlis tu sebab aku bukan salah seorang yang menguruskan majlis. Tapi, majlis okay. Dibuat dekat dewan pusat Islam Paroi. Dewan cantik. Pelamin cantik. Pengantin cantik. Makanan okay. Semua serba serbi okay. Pengantin lelaki nama Badrul Hisyam. Perempuan nama Puteri Nur Faizah. Macam nama laki aku. Laki aku nama Kamarul Hisyam. Aku pulak Puteri Nur Lateesya. Eh. Tetibeeeerrr. Ha ha. Gurau. Nama aku Nur Lateesya sahaja ok. Jap. Nak belanja gambar sekeping dua. 





Pasangan pengantin dengan my MIL
 


 Family pengantin lelaki

 

Pakngah and Makngah (Parents pengantin lelaki)
 

Ini kami. VVIP seats hokeh. Haha.

Gambar ehsan dari suami. Hik hik.

Semoga kekal hingga ke syurga hendaknya. Selamat bercinta pada abang dan kakak berdua. :)


No comments: