Followers

Thursday, March 19, 2009

APER-APER AJER LA

Hari nie aku bangun lewat giler..tengok jam dah pukol 7:30 am..bangun jer terus amek towel and toileteries (x reti eja, pegi bilik air..huhuhu tak sempat aku nak iron baju kurung hari nie.. baru ingat nak pakai baju kurung tapi bangun lewat nye pasal, musnah harapan….aku mandi pun lam 5-10 minutes jer…balik bilik jer terus aku sarung tshirt purple and jeans..aku kenakan dengan tudung purple gak (tudung pinjam hehe)…tak sempat nak calit bedak kat muka, member aku dah panggil dah kat luar bilik..jap…jap…nak amek beg…hehehe

Then, nak gi kelas pun amek masa lebih kurang 10 minutes..dah sampai kelas, baru aku ingat yang aku tak buat latihan puan..hehe nasib baek puan tu jenis memahami..so, takde la die marah tak tentu pasal, kan..then kitorang belajar new topic hari nie iaitu pricing..hurm, not very difficult but tricky…soalan-soalan yang ada memang interesting..so, kena faham story baru bole jawab soalan..and then kena layan jer la aper yang die nak..macam tu jer..kalo tak paham tu yang nek pening kepala tuh…

Dah abes kelas maf 310…duk pikir lak pasal kelas kol 2:00 pm..sebab ade kuiz taxation..aku tak study langsung..then. member aku nie bagi berita yang gumbira kan aku..hehe kelas cancel…yeehaaaaaa ya bedabeduu….sebab aper happy sangat..coz aku leh settle kije len…hehehe…

Aku gi library pastu..kejap jer la, juz nak gi pinjam buku jer..aku kena buat assignment nye pasal..buku tu buku company law..pilih punya pilih, last-last amek 5 buah..(banyak tak)..masa kat kaunter peminjaman tuh, satu buku tu uncle tu cakap, dah lama tak hantar so kena bayar RM 71.60..amboi, banyak giler..then aku cakap la yang aku nak pinjam buku bukan nak pulang buku..pastu, uncle tu cakap buku tu tak leh pinjam..its okay la kan..tapi yang peliknye, lama tol orang before aku tuh pinjam..kalu nak ikutkan orang yang pinjam tu dah tak study sini lagi, sebab matrix number dier tahun 2005..kalu ade pun yang repeat-repeat jer la..lagipun denda kalo lambat bayar 20 sen sehari…kalo didarab bahagi tolak tambah, aku rasa dah dekat setahun dah buku tu lambat..buku law tu pun ade kat lam library lak..hmm pelik-pelik…salah student ker salah uncle kat kaunter pemulangan tuh???????

Alamak, dah kol 10:30….hehehe time untuk amek makann..dah lapar la…luckily, tak ramai orang kat cafĂ© tuh, and favourite ikan aku pun ade..so, tak la membazir duit aku nak gi beli kat benteng…so, itu jer la kisah idupku yang entah pape ini hariii….

No comments: