Followers

Saturday, March 13, 2010

adek-adek saya




tiba-tiba nak letak cover page assiggment CRG 520...sangat buruk tulisan aku kan...tulisan ni dari zaman aku sekolah rendah sampai lah menengah sampai amek diploma sampai amek degree..macam tu lah tak pernah ubah-ubah...


oopss...sape laki nie???haha...ini sepupu aku...sepupu aku yang banyak menyakat orang....nama dia ABDULLAH AHMAD BADAWI...oppsss ABDULLAH BADAWI jer...hurm...best kan nama...nama bekas perdana menteri kita...hehe adek dia nama TAJOL ROSLI.....bekas MB Perak...hehe macam menarik ja nak upload gambar semua orang kat sini...


okay....saya suka kanak-kanak ini...oopss...my sweety jangan jealous ye...saya cuma suka aje (kalo sayang pun, mungkin sebagai adek..sebab baru je kenal)..kanak-kanak ini saya panggil BOY...kerana dia boy...haha okay...mengarut lah banyak-banyak...i like his eyes...itu yang saya paling suka...


lelaki lagi....ini adik angkat aku...umonya 17 tahun...saya sayang dia...hahaha...SAFY nama dia....tapi dah lama tak contact..dah sebulan lebih...lama tu...masa sekarang amat tak cukup untukdia telefon aku...dek, bila nak tepon akak nieh???


MAYDI.......sepupu saya yang sebaya adek saya.....hurm.......ape lagi eh pasal dia nie....agak garang and ganas...well, lelaki kan???


hahaha...akhirnya ada jugak gadis....gadis ini adek angkat saya masa di sekolah teknik....SHEDA...yer dia sanagt baek...tapi kami pernah suka orang yang sama...hahahaha well i love u sheda...


ha....ini lah adik aku no 2...FIFI....nama cam dak pompuan kan...tapi family aku je yang panggil die fifi...yang laen panggil die AFNAN or pendek...sebb dulu dia pendek gila...hahaha...ini adek kandung aku tau....


adek aku no 3.....hurm....aku no 1...yang tdi no 2...ini  no 3...IMRAN...sangat suka dengan selipar and kasut...balik rumah nampak muka mak ayah aku sebut kasut.....sampai ayah aku cakap tak payah balik lah laen kali...asyik nak kasut ja kalo nampak kami...hehehe...mak aku kata nanti mak nak buka kedai kasut....hahaha


ini adek kecik aku....cumel tak???hehe DEANI ini sangat nakal...well buda-budak...kalo balik umah rjin gado nan die...


NURLAILI SUKIYA....sepupu aku yang cantik...well sepupu aku memang semua cantik-cantik...hahaha...disebabkan dia tinggi dari kami semua, bila ray dia selalu tak dapat duit raya...padahal umor die baru masuk 13 tahun nie....kesian...haha

oaky...dah..dah...setakat tu aje....entry merapu-merapu nie macam nak kenalkan adek-adek pulak...promote pun maybe...hahaha....sayang anda semua....

2 comments:

Frodo Baggins said...

SEYES ABDULLAH AHMAD BADAWI?

ngahahhahaha tabik!!!


((suka org yg sama ... cinta 300 segi ke ... kehkehkeh))

TSYA'Z (~_^) said...

frodo, memg seyes abdullah ahmad badawi....heheheh...abdullah badawi sebenrnya...gatai nk pgi tmbh ahmad kt situ...hehehe...

(bukan 300, tpi 380 segi...hehehe)