Followers

Saturday, March 13, 2010

PTPTN punye hari.........

hari ini hari PTPTN di UiTM PERLIS....pagi-pagi dah mangun, pagi-pagi dah jalan kaki gi kampus...xdelah rasa penat sangat sebab dah biasa....pergi LT, ingatkan xde orang, rupanya orang dah penuh...lagi awal dari kami semua....okay, semua orang nak duit sebab tu awal...okay2, saya memahami....tapi penuh gila...

then, kami masuk lah duduk-duduk di tangga....tunggu orang PTPTN yang datang "awal"....konon....hurm....LT tu sangat lah "besar" sampai leh muat beratus orang kat dalam tu....maklumlah lagi "besar" dari dewan besar...hurm,...ptut bagi cadangan nanti buat kat BK pulak....aaaiiiisshhh......penat tau kena berdiri je...ade satu baris kosong...ape lagi kami duduk la situ...tetiba ada orang gila entah terlepas dari wad gila mana tah buat bising...nak tunjuk konon dia ade handphone...cakap tepon sampai satu LT tu dengar....ingat die sorang ke ade hp...marah gile aku...sabar je la...

pastu, tetiba ade kawan aku nie gi wat hal plak...gi potong line...memang orang marah tapi aku wat tak tahu je lah...mane tau kot die ade urgent ke...tu yang nak cepat-cepat siap....nak dijadikan cerita, kali ketiga dia bangun dari kerusi, orang gila tu dah memekik tak tentu pasal....tegur elok-elok tak boleh ke bro...ko ingat LT tu ko punye ke???memang setan laki tu....erm aku tau salah kawan aku, tapi tak payah la nak tengking orang macam orang tu takde mak bapak...tegur baek-baek seket....memang merah padam muka member aku sebab kena tegur camtu....laki yang sound tu kurus kedeking...kalo kena penumbok sah teros pengsan...tak leh dah nak cakap hp kuat-kuat...

lagi, die nampak kami duk kat depan tu...die sound jugak...memang bangang gila...aku pon tau la nk respect orang punya turn...aku duduk sebab takda orang duduk...badigol wad gila tg rambutan camtu la nak merosakkan mood orang....dia halau kami empat orang....memang dasar manusia tak reti respect orang laen...kalo aku jumpa dia lagi, aku harap la dia jatuh tergolek-golek depan aku...biar padan muka dia....erm memang aku panas hati gila...mult aku ni yang dah lama benti mencarut, dengan senang aku mencarut kat dia....semua orang kat belakang dengar apa aku carutkan tadi...mampos lah...lantak lah ko....aku memang naek baran gila tadi....memang tak guna lah laki tu....macam setan.....perangai takde budi pekerti camtu lah....esok-esok kawen dapat anak perangai macam tu padan muka....ko rasa la kena tengking...b*****....

erm......tadi borang perjanjian aku dorg kutip kol 6 petang...hurm....dari kol 8 pg sampai kol 6 ptg......lama tak....betapa ramainya manusia yang nak pinjam duit kerajaan...

finally settle jugak....walaupun aku nie still rasa bengang and marah kat mangkok ayon tu, aku rasa hepy jugak sebab borang aku xde masalah...hurm mintak2 duit masuk cepat...duit konvo nak kena bayar nie....macam-macam duet lagi nak kena bayar...pantang ade duit, mcam2 nak kena bayar...

saya penat dah...hehehe

No comments: