Followers

Tuesday, March 30, 2010

MaCAm ManA Nak ANNiveRsaRY IF TaktawU tARikH SenDirI CouPlE????

I MISS HIM SO MUCH....

Berbulan-bulan dah tak jumpa..
Last sekali masa raya cina haritu..
Tapi tu pun kejap je..
Rindunya dekat dia...




Hurm hari nie aku jalan-jalan tengok blog orang then jumpa satu blog nie yang penuh cerita dia and her love aja..and then tadi aku tengok pixca kat facebook kawan aku, aduyai romantiknya dia dengan awek dia..sambut anniversary, candle lite dinner...hurm, pingin juga tapi aku sendiri pun tak ingat tarikh aku couple...people always said that gurls are very very very close to numbers...semua tarikh pun ingat..okay aku dah buktikan what people said is wrong...aku jenis yang susah ingat numbers2 nie even aku ni student accounting..(ceh, nak mention jugak)..uuwweekk..bahaahaah...kanda, please ingatkan dinda tarikh kita kenal and berpasangan..dinda tak tahu and tak ingat..tawu-tawu je dinda dah ade boyfriend...hurm kite girlfren boyfren ke kanda??huahuahuahuah...mau tanya lagi...mintak lempang pat belas kali...hahaha


Sebenarnye, teringin nak sambut anniversary tapi.............kalo tak ingat tarikh couple macam mane nak sambut...ape lah sengal sangat ko ni tsya....hahaha....takpelah...tunggu kawen je lah...kalo kawen pon tak ingat tarikh gak memang mintak kaki la tu....

No comments: