Followers

Tuesday, September 28, 2010

BOY saya....hahaha

Tajuk aje dah cam poyo...confirm kena perli japgi...haha.......just wait and see......



Ha, ambik kaw....besar-besar aku letak kat sini...hehe sowie la eh boy...nak wat camne, windu sangat kat kamu...haha tak malu windu orang lelaki....boy tak kisah kan....

Hahaha...akak rindu la kat awak....hehe...he is the 'adik'...bukan boyfriend yer...aku mula kenal dia dalam tahun ni jugak...dalam awal bulan 3...dan baru jumpe die sekali....yer lah..bagi aku sekali sebab masa tu jumpe kejap-kejap je...haha....dalam hujung minggu masa aku balik bercuti kat umah...kira sekali la tu...kemudian tak pernah jumpa lagi sampai hari ni...tapi rajin contact die nie..memang rajin...even kadang-kadang aku rasa geram gila coz die nie malas giler nak jawab phone...and tak reply mesej...mesej hari ni esok baru reply...tu pon agak lewat...well, tak ape..dia duk study untuk exam besar sekang nie...besar punye...STPM....so, tak boleh lah nak kacau selalu...(padahal kacau tiap-tiap hari)...

yesterday, ter bagitahu die nak post pasal die kat blog...hehe...so, nak kena puji-puji seket lah.....hahaha....gile tak baik...sepanjang aku kenal die, aku rasa aku mula faham beberapa perkara tentang dia...

1) manja....dengan family dia because dia bongsu, maybe dengan GF dia jugak,..dengan aku, kurang sikit manja tu..konon nak tunjuk tough gile...padahal kadang-kadang dia tak sedar dia manja...hehe

2) sensitif....selalu dia akan nafikan bila orang cakap macam nie, tapi sebenarnya dia sensitif..even macam selamba, sempoi, tapi dalam hati dia tu kalau dah tacing susah juga nak pujuk..(owh aku ade pengalaman ni..huhu)

3) sempoi....

4) baik hati...baik hati sampai orang akan perasan dia menaruh hati kat orang tu...padahal hakikatnya tak pon..nak wat camna,..perangai tu tak boleh ubah..ade dia tanya aku, macammana nak ubah tak mau bagi orang perasan...haha....tak tau la dik....

5) caring..lebih kurang je cam baik hati kan??hehe.......sangat caring....kepada kawan-kawan dia...hurm pada aku caring ke tak eyh??

6) setia........hehe......setia

7) memahami hati saya...hahaha....hati orang laen aku tak tau lah plak....hati aku je aku tau dia faham...

8) open minded...

9) terima aku apa adanya....seburuk mana pun aku, seteruk mana pon aku, aku rasa dia menerima aku apa adanya...sama jugak dengan kawan-kawan dia yang lain..

10) dia suka sangat maen ragby..(ada kaitan tak dengan 9 perkara laen ni??)..

okay cukup sepuluh....sepuluh perkara yang berkaitan dengan dia...ye la kot...kalau salah awak bgatau akak ye dik....eyh, tadi aku cakap nak puji-puji kan...owh termasuk lam pujian tak nie...???ini kira apa eh????

owh abaikan...hehe......miss u alot dear boy.....

No comments: