Followers

Tuesday, September 21, 2010

kepala mula nak bebai bila balik ARAU............

macam-macam benda nak kena fikir...buat serabut otak aku....macam-macam test nak kena buat..quiz lagi...tapi tarikh sebenar semua tu tak dibagitahu pun...memang buat sakit kepala ja...

Few days ago, before kembali to Arau, I went to Jitra with my cousins....we've been in Jitra for two days...hahaha meeting someone lah kan....my cousin punye boy....dia tinggal kat Jitra.....study lagi as cikgu bahasa Arab....hahaha....Ustaz of course....

Really miss my buncit...haha.....its been a month, nope, almost a month since the last meeting....haha windu.......tapi, sepanjang minggu raya starting from 10th Sept till I came back here, setiap hari bergaduh...setiap hari dia kena marah dengan aku...aku pun tak tahu lah kenapa kepala otak aku ni gila sangat...sampai sanggup mintak putus...tapi, he doesnt care at all apa yang aku duk cakap and bebel segala....dia buat bodoh sampai aku rasa lagi sakit hati...when I asked him, nape tak pujuk, die cakap, malas nak layan orang yang mengada-ngada...okay, mengaku lah kan sedikit mengada..tapi, biasalah tu, ngada kat BF, bukan sape-sape yang laen....hurm...entah pape...but now, dah baek, and bahagia...InsyaAllah...jika Allah izinkan aku untuk bahagia...hehe....

One more thing, hahaha, one of my roommate dapat kad raya and duit raya....RM 10...boleh beli makan untuk sehari...hahaha.............masa si dia anta, we all semua tengah solat maghrib...masa tu dah agak lambat la...dalam jam 7.50-8 malam camtu lah...and kebetulan masa tu aku baru start solat.....tetiba dengar orang bagi salam...just jawab jer lah coz ingatkan jiran sebelah rumah...rupanya, bukan....hahaha he came to our house just to give the duit and the card....well, lil bit late tapi okay la kan dapat jugak kad raya compared to others...haha....solat aku dah kira tak khusyuk sebab terdengar diorang borak...hahaha...

Hahaha...a lot more to bebel in here but dont have sooooo much time...need to do my homework.......chioww........

No comments: