Followers

Thursday, September 27, 2012

Sorry :)

Assalamualaikum.

Sekarang musim kawan-kawan sekolah universiti semua kahwin. Dapat jemputan dari ramai kawan-kawan. Tapi malangnya aku tak dapat nak attend wedding kawan-kawan semua. Almaklumlah aku ni kenderaan pun tak ada. Nak pergi dengan kawan-kawan pun susah sebab masing-masing duduk jauh dari aku. Aku kat sini sorang-sorang je pun. Sedih. 

Dalam duk sedih tu, terfikir jugak. Satu hari nanti kalau aku kahwin, macam mana. Kawan-kawan aku akan attend tak. Mesti tak kan. Sebab aku sendiri pun tak attend wedding diorang. Tambah pulak nanti mesti diorang dah ada anak kecik. Mesti lagi susah. 

Tak suka nya bila kena fikir macam tu. Hm. Nasiblah. Tunggu je la. 

Aih. Tak sabar nak kerja. Boleh beli kereta sendiri. Tetiba rasa menyesal tolak peluang kerja dulu. Kalau tak, tak ada la aku macam ni. 


SORRY for not attending your wedding friends. 

3 comments:

aienzunnur said...

Nti i kawen dtg taww...hihihin...tp xtaw bl.2 la ak pn slalu xdpt nk attend.mslh jarak masa n sbgainya....

Edy Fee said...

ehhehe igt sorry knapa td

Edy Fee said...

ehhehe igt sorry knapa td