Followers

Wednesday, April 24, 2013

Zombi Tasik Titiwangsa :)

Assalamualaikum.

Rasanya semua sedia maklum dengan kemalangan maut yang jadi dekat Federal Highway tu. Aku dapat tahu pun dari FB. Televisyen tak tengok, paper pun tak baca. Itu yang dapat tahu dari FB je tu. 

Yang paling meneydihkan salah seorang mangsa adalah kawan aku. Kawan blogger. Terkejut aku masa dapat berita yang macam tu. Baru-baru ni masa bukak blog, teringat dekat arwah. Tup tup berapa hari lepas tu dapat berita kematian arwah. Sangat-sangat terkejut. 

Aku kenal dengan arwah sebab arwah pernah berkawan dengan sepupu aku. Kemudian, dapat tahu minat yang sama, ada blog, then selalu comment-comment di blog. Baik orangnya. Simple. Tapi, dah agak lama aku tak melawat blog arwah. Sebab dia pun jarang berblog. Tak sangka, dia akan pergi dulu meningalkan semua. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah dan ditempatkan di antara orang beriman. 

Al-Fatihah.

.......................................................................

Hari ni, hari jadi Rahmat. Salah seorang kawan aku kat Kuala Lumpur ni. Sebenarnya ini kawan dari kampung aku, tapi dekat kampung tak pernah sekalipun bertegur. Dah datang KL, baru nak tegur bagai, sebab dekat KL ni tak ada siapa-siapa yang boleh diharap. Kena cari yang sama asal usul jugak. Ha ha ha.

So, kami celebrate simple-simple saja, tanpa ada kek. Yang ada bahan-bahan nak buat kek je. Tepung dan telur. Memang kurang hajar main baling-baling tepung dengan telur. Nasib baik telur tu bukan telur busuk. Ha ha ha. Kereta aku pun jadi mangsa. Sekarang tengah risau sebab kereta penuh tepung. 

Sikit gambar hari semalam. Macam zombi semua. 



Yang kena paling teruk Syukor. Yang macam zombi cina mati tu nama Syukor. Jahat sangat. So, dia kena paling teruk. Birthday boy kena biasa-biasa saja. Ha ha ha. Birthday boy dalam gambar akhir, yang lelaki tengah tu. Yang hujung sana abang dia. Abang KOR sangat. Ha ha ha.

Aku ni dengan baju kerja pun kena. Balik office terus pergi celebrate. Kat Taman Tasik Titiwangsa. Owh. Before tu aku pergi Times Square tengok cerita hantu. Itu entry lain lain lain lain nanti. Ha ha ha. 

Ok bye. Itu je untuk hari ni. :)

HAPPY BIRTHDAY KHIDIR :). May Allah bless you always.


Update: Rahmat dan Khidir adalah orang yang sama. :)

p/s: Awak. Note II besar sangat kan? S III kecik sikit. Nak S III boleh? :P

2 comments:

aienzunnur said...

S4 lor..eh ni besday rahmat ke khidir..

TSYA'Z (~_^) said...

Owh. Rahmat dan Khidir adalah orang yang sama. :p. Hikhiklhik. sory2