Followers

Saturday, February 8, 2014

COUSINS- MAJLIS PERTUNANGAN

Assalamualaikum and hai. 

15 Disember 2013, berlangsungnya dua buah majlis pertunangan di kampung aku, di rumah Pakngah aku to be exact. 

Dua okay. Satu majlis pada waktu tengahari, dan satu lagi majlis pada waktu petang selepas Asar. Tema warna peach dan kelabu. Siap pelamin lagi. Meriah. tapi pelamin tu free je sebab cousin aku yang major bab-bab pelamin tu yang buatkan. Ha, tu yang meriah sikit tu. Lauk pauk memang terbaik lah. Dah macam kenduri nikah. Grand gitteww. 









Eyh. Bila masa mak aku ada ni? Ha ha ha. Mak aku yang pegang kad 'I LOVE YOU' tu. So, inilah beberapa keping gambar. Masa majlis tu. Malas aku letak bebanyak. Hihi. Apa pun tahniah okay. 

*Aku punya? Ha ha. Lagi awal dari dorang ni. Hihi. Peace. 


No comments: