Followers

Monday, February 17, 2014

Keracunan makanan- Cirit birit

Assalamualaikum dan hai. 


Malam tadi, mimpi best gila. Mimpi orang kahwin, mimpi kenduri kendara. Tapi tetiba perut memulas. Damn. Rosak mimpi aku. Bangun terus masuk jamban. Membuang. Dua hari perut aku meragam. Salah diri sendiri. Makan ikut suka jadi la macam tu. Tapi ini pertama kali aku cirit birit macam ni. Sebelum ni cirit birit jugak tapi kali ini lain sikit. Aih. Ada ke cerita pasal tahi kat sini. Aku duk pikir-pikir jugak apa yang aku makan. Aku rasa sebab steambot dan jagung cawan tu. Petang sabtu, aku makan jagung. Tapi pagi-pagi Sabtu tu aku bedal dua biji buah epal. Mungkin ini salah satu penyumbang proses penghadaman aku menjadi 'terlalu lancar'. Malam Sabtu, steambot di Flamingo, Setapak. Alahan aku pada ketam, udang dan sotong aku buat tak tahu je. Bedal semua makan. 

Dan hari Ahad, perut aku sakit sangat. Tak memulas. Tapi sakit. Pastu macam keras je bila tekan-tekan kat perut. Ha ha ha. Bongok kan cerita pasal tahi kat sini. Dan start semalam jugak, aku ulang masuk tandas membuang sisa-sisa kumbahan. Padahal nak kata aku sembelit, tak de pun. hari-hari aku membuang. Bila cirit je, tetiba macam tak berhenti. 

Dan sekarang, LAPAR.

Pasal mimpi tu. Dah dua hari berturut-turut mimpi orang kahwin and nak kahwin. Ha ha ha. Sorang is my close friend and sorang lagi is my cousin. Wah gitu. 

Ke SEBENARNYA aku yang tak sabar nak kahwin sampai terbawak dalam mimpi. Siap tema warna putih, macam wedding Arianna Rose tu. Ha ha ha. 


Okay. Bye. Curi masa office. Kang petang ganti balik. Huwwa. Ada macam tu? 

 

No comments: