Followers

Tuesday, August 18, 2009

hamper 2 bulan di bumi segamat...

Sudah hamper 2 bulan aku di bumi Segamat nie..makin hari makin bnyak perubahan yang berlaku di sini…begitu juga diri aku…makin banyak perubahan yang aku rasakan…aturan hidupku tidak menentu di sini…aku bagai dah kehilangan remote control atas diri aku sendiri…huh…damn it…

Hujung minggu nie many of frens balik kampong…tapi aku still stay here..bcos I don’t have much time to go home…tringin aku nak bersahur dengan mak ayah aku, buka puasa dengan family aku…but I cant…2 years previously pun aku tak balik..aku just pergi umah kawan aku jer….konon untuk mengurangkan rasa rindu pada rumah..tapi, tak jugak..it just make me feel more sad..not really sad but just sad la…wth…huh…what I’m talking about?? Just forget it…okay we move to other story….

But, I don’t have any story at all…..continue after this yea…bye2…

No comments: