Followers

Friday, August 21, 2009

selamat berpuasa

Ramadhan Al-Mubarak tiba lagi…bulan yang penuh keberkatan buat umat Islam sedunia…bulan di mana semua umat Islam yang berada di seluruh dunia mengerjakan ibadah puasa…

Malam nie di Pusat Islam UiTM Segamat dah mula solat terawih..tapi aku tak pegi pun sebab aku lupa yang malam nie dah masuk bulan puasa…tak penah aku tinggal terawih hari first…tapi taun nie tertinggal pulak…hehehe nak wat cmne dah lupa…

Oleh itu, bersama-samalah kita semua pergi solat terawih…hati yang resah gelisah aku yakin akan lebih tenang di bulan ini kerana tiada syaitan yang berada di keliling kita…tapi, diri sendiri jangan ubah jadi macm diorang dah la….

So, di bulan yang mulia nie, aku nak ucapkan kepada semua SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK….semoga semunya dpat menunaikan ibadah puasa ini dengan sehat dan sejahtera hendaknya..(mcm bg speech kat perhimpunan sekolah)…hurm…selamat berpuasa kalian…

No comments: