Followers

Sunday, August 9, 2009

perangai orang2 bile jumpe artis TOP

Jumaat baru nie masa aku fly g KL hehe nek bus je..ade lak airport kat Segamat nih..bus benti kat Tangkak..aku nampak sorang artis lelaki veteran pun nek bus tu..mula nampak cam kenal upenye actor..selalu berlakon watak bapak2 yang suka bg nachat and selalu jugak berlakon watak antagonis..btw, aku taktau nama die…hurmm…

Actually aku tak pernah over xcited kalo jumpe artis2 popular ke tak popular ke…sebab aku rasa aku tak perlu pun nak kena rasa camtuh…maybe sebb aku xterlalu mint diorng2 nie…ade sekali aku penah jumpe Aien and Ekin..biasa aje…bnyk lagi la yang aku jumpe..yang aku herannya ade fans yang smpai bole kejar2 diorang…ahhh…perlu ke??diorang pun manusia biasa jugak just popular skeet dari korang…agipun aku rasa kesian kat artis2 nie..nak kuar kena pakai cap, pakai spec itam, nak tutup muka…hehe tapi skang xde masalah kot nak kuar…bcos skang sume pakai mask..hehehe so xde la orang nak cam diorang….

Ape2pun aku tetap support artis Malaysia…chaiyokk222

And for pemint2 artis nie, just want to say cover2 la skeet ke’excited’ korang biler jumpe artis2..tu belom jumpe Brad Pitt agi…agknye pengsan…hehehe

No comments: