Followers

Saturday, August 8, 2009

Peringatan...

Sekembalinya aku dari jenjalan, aku dapat berita yang menyedihkan…my senior telah pun meninggal dunia kerana wabak H1N1…Al Fatihah untuk beliau…

And satu lagi cerita yang aku taktau la kesahihannya, mungkin UiTM akn ditutup pada semester ini..dan kami semua akn extend sem depan…huhuhu…aku taknak…ni pun kena tgk keadaan dua lgi student yang ade kt ICU skang nie..dgr member aku cakap diorang skang tgah koma..if keadaan doiorang bertambah teruk, kemungkinan UiTM ditutup akn menjadi kenyataan…

Risau gile aku…aku taknak extend sem…hurm aku harap wbak H1N1 nie cepat2 la habes…ia amat menyusahkan semua orang….and I hope student2 yang sakit akan segera sembuh…

Hurm….dak bilik aku pun kena kuarantin…dah kena balik ruah dah…terkejut aku…sem nie memang huru hara gile….aku pun taktau la nae jadi macm nie…tapi, hati aku mengatakan ini adalah peringatan dan amaran buat kita semua….

So, masing2 pun beringatlah…………

No comments: