Followers

Tuesday, August 25, 2009

perasaan yang aneh...haha

sakit rasanya bila kita tengok orang yang kita sayang bercakap dengan perempuan laen...bergambar dengan perempuan laen...hurm aku ingatkan aku takkan rasa sakit hati, sakit jiwa or whatever...tapi, serius memang rasa agak geram weh...well before nie aku penah couple gak tapi aku tak rasa sakit hati bila diorang keluar nan gurl laen, bila diorang amek gmbar nan ornag laen..tapi, dengan si dia yang sekarang nie, aku jadi nak marah, naek geram...eee...nape tah...sporting la seket tsya oiii....


aku sendiri pun taktau nape jadi cmtu kat aku...padahal dia bukan suami aku pun...cemburu tak tentu pasal pun ade kadng2...huh...susah jugak nak kawal hati nie...and korang tau tak, kdg2 aku terfikir yang bukan2 about him...kesian dia kan....hurm maybe nie sebab aku sayang die ker or maybe aku nie dh mcm QC....ade macam ciri2 QC tak??


erm agipun aku tau kot yang dia tu ade ramai gurl yang suka...mungkin ade kelebihan dia di mana2 yang aku tak tau lagi....hurm ape ek kelebihan dia..hehe aku pun taktau..yang aku tau aku suka and sayang dia...x kisahla ape pun aku akn sayang die jugak....tapi tu lah, kdg2 rasa cemburu and risau tak bertempat...hehehe...


tapi aku dah try kurgkan rasa sakit and cemburu tu so baru aku bole go on dgn aku nye life...hahaha...tsya rasa cemburu weh....dah ade improvement nie...hehe relax3....be cool.....just ingat yang dia sayang kat ko je ek tsya...

No comments: