Followers

Tuesday, July 27, 2010

...

Semalam, saat bertanya pada cinta lama...pernahkah kamu mencintai aku?? jawapannya pernah....cukuplah setakat itu...kiranya selama ini aku tidak bertepuk sebelah tangan.... ku khabarkan pada seorang teman...denagn lantang dia berkata, u persetankan semua tu...u study je skang nie..kejayaan akan menentukan siapa u di dunia ni..bukan nya cinta u....okay...baiklah....kata-katamu akan ku renungkan segalanya dan jadikan ia inspirasi...memang sangat bertuah mempunyai kawan seperti itu.....

Hari ini, walaupun hati masih sedih, sampai rasa nak bunuh je dia....tapi aku masih boleh berfikir...hahaha....cinta itu akan datang dan pergi...mungkin inilah balasan kepadakau...kerana memaksa dia menerima cinta ku dulu...dan akhirnya aku tidak dihargai....pernah seseorang mengingatkan aku perihal cinta lama...mengingatkan pada aku tentang sesuatu yang mungkin terjadi kepada aku, tapi aku abaikan...dan sekarang memang benar aku jadi macam tu....terima kaseh Aini...kerana mengingatkan aku tapi maaf kerana tidak pernah mempercayai kamu...

Tapi entah pada siapa cinta lama mencurahkan cintanya...tak apa lah...satu hari mungkin dia mahu memberitahu aku...mungkin...bekas kekasihnya atau gadis lain....haduh...sakit sungguh hati ni...andaian-andaian aku kepada sikap dinginnya sebelum mula semester buat aku terfikir, itulah segala permulaan....hehehehe........

2 comments:

siti farhana said...

=)
sejak 2 menjak ni entry pasal cinta lama jer eh.
:)
dah la. jngan ikut kan sangat perasaan tu yer tsya.kuatkan semangat tu. aku pun penah je ada pngalamn mcm ko ni. tpi lagi tragis kot.

fikir mak ayah yang dah banyak bersusah untuk kita dari kita kecik sampai sekarang. dia tu baru 6 tahun. walaupun banyak kenangan, tapi bukan dia yang bagi makan pakai kita, yang mendoakan kita, yang bersengkang mata untuk kita.

:D sori. terpanjang pulak komen.
jangan sedih2 yer.

TSYA'Z (~_^) said...

fana: hehehe...2 la pasal..hehehe...agipun, just wanna share sbb bila share nan org, org akan bg pendat...and all the opinion akn jdi semgt untuk aku...hehe...