Followers

Saturday, July 31, 2010

dia lagi......

Get up in the morning, nothing else yang aku pikir...just him...hurm bilalah aku dapat lupakan dia..masa berlalu dengan sangat lambat...suppose ingat mak ayah dulu kan...I'm sorry mommy daddy...tak dapat nak elak...

He'd replace me with someone yang memang aku tahu mampu menjaga hati dia, dan diri dia...yang mampu memberi kebahagiaan yang dia cari...aku pernah bertanya pada dia satu masa dulu..kenapa dia memilih aku...(pada waktu kami couple lagi lah kan)...dia menjawab soalanku sebanyak 4 kali...aku inagt semua itu tapi aku pretend dont remember..because I just wanna hear his answer...answer yang buat aku melayang-melayang macam kertas kena tiup angin...hahaha.....and his answer is, "kanda pilih dinda sebab kanda selesa nak berbual and berada dengan dinda..dinda bagi kanda rasa bahagia"..lebih kurang gitu lah...and then aku tanya lagi....will u choose me instead of the other girl even dinda buat apa sekalipun?? and he said yes....hahaha...he's so romantic actually....tapi aku selalu tak mengaku kat dia..haha aku taknak bagi dia perasan....

But now, he choose another girl..which means very important to him..and maybe jawapan yang dia bagi pada aku masa tu, buat die menyesal....hurm terlalu mencintai seseorang sangat tidak baik untuk diri sendiri..tapi aku tak pernah menyesal mencintai dia.....biarpun dia mencintai orang lain, takpe...aku cuma nak dia tahu ada seorang lagi manusia yang sangat mencintai dia...

Kepada wanita kesayangannya,

Aku tahu kamu mengikuti blog aku...dan aku mahu kamu tahu, kamu memang layak untuk bersama dengan dia..bukan semua orang akan mendapat seseorang yang seperti dia...dia baik, pandai menjaga hati seorang gadis, pandai melayan kerenah gadis, sabar, tak pernah meninggi suara, jarang marah walaupun terasa....he's yours....jagalah dia lebih baek dari gadis-gadis laen...terutamanya jagalah hati dia.....hahaha.....jagan sampai dia jatuh cinta lagi...hehehe...and seperkara lagi, dia selau menyalahkan diri sendiri...walhal dia tak salah pun...he's so sweet......tapi jangan marah aku kerana mencintai dia...dia hak kamu dan akan jadi hakkamu sampai bila kamu mahu, cuma satu janagn rampas hak aku untuk terus mencintai dia......and 1 morethings, I hope we can be friend...hehehe.....love both of u...moga bahagia selalu....

Kepada kanda,

Saya taknak kamu tensen-tensen sebab saya...bear in your mind, saya bukan nk mengganggu hubungan kalian...cuma ingin bersahabat....dan saya juga berharap jika kalian perlukan bantuan saya, kalian boleh mencari saya...saya tidak akan kejam....hehehehe.....kamu juga saya nak pesan...jangan ambil hak saya mencintai kamu, and jangan suruh saya membenci kamu berdua....saya cuma mahu jadi kawan kamu....itu aje.....





aku: mencintai dalam hati...............

No comments: