Followers

Sunday, August 8, 2010

...........

Keinginan untuk berblog semakin hilang...seperti aku jugak yang semakin hilang punca...aku tak tahu di mana harus aku mula kembali...hidupku masih panjang....aku masih tertanya kenapa aku masih mengingati dia...dia yang tak pernah menyayangi aku seikhlas hatinya....

Aku mohon diberikan kekuatan untuk terus menerima cinta lelaki lain...aku harus melupakan dia...


Cinta baru...

Dia hadir saat aku benar-benar kekosongan....Dia hadir saat aku benar-benar perlukan pertolongan...tapi kehadiran dia ku pandang sepi...hati aku kosong....cuma saat ini aku mencuba untuk membalas kasih sayangnya...tak menagap kalau aku tidak menganggap dia teman lelakiku katanya...dia gembira hidup begini...tapi masalahnya aku tak gembira kerana melukakan hati orang lain....

Berat sungguh dugaan yang KAU berikan pada aku...moga aku kuat menghadapinya...








Buat cinta baru kepada cinta lamaku....

Aku tahu kamu mengikuti perkembangan aku...lagipun rumah kita pun bukan jauh sangat...sebelah2 je....buat kamu, aku mahu kamu jangan follow blog aku lagi...bila lihat kamu, hati aku sakit...aku tidak mahu bertindak bodoh kerana kamu dan kekasih kamu...hati aku mati kerana dia...jangan sampai hati kamu mati kerana aku.....tolonglah hapuskan kamu dari hidup aku...jangan sampai aku membenci kehidupan kamu di dunia...bantu aku untuk mendapat pahala kerana mendoakan kebahagiaan kamu...aku masih sayangkan dia....urm seperti pernah aku khabarkan sebelum ini, sayang ku takkan mati untuk dia....terpulang kepada korang macam mana nk hapuskan sayang aku pada dia...jadi, jauhkan hidup kamu dari aku........





aku: jauhkan diri dari dia adalah langkah pertama.....tapi sila bagi apa yang aku minta......

No comments: