Followers

Monday, August 23, 2010

saya minta maaf....i'm sorry.....

Rasa bersalah tiba-tiba muncul dalam diri aku...yea, aku bersalah pada Kak Nor and kekasihnya....hahahaha...macam-macam yang aku cakap pada diorang..padahal sebenarnya diorang lah watak utama dalam cerita ni...and aku orang ketiga dalam cerita...setiap cerita, novel atau pun televisyen, pastinya ada hero dan heroin nya, pasti jga ada wanita ketiga dan juga lelaki ketiga...pemenang cinta harusnya lah pelakon utamanya, hero dan heroin....hehe itu sudah tentu kan....

Aku sekarang macam tengah berlakon dalam filem, yang mana aku adalah tempat persinggahan cuma...dalam perjalanan hero mencari cinta baru.....hahaha...tapi aku beruntung kerana aku juga bertemu dengan cinta baru...Alhamdulillah, dia memahami aku, melayan kerenahku, dan adakala menegur sikap aku yang fikirnya tidak baek untuk hubungan kami....haha hubungan kami yang masih belum tentu statusnya..biarlah dulu...masih dalam proses mengenali....

Jadi, tiada sesiapa yang patut dipersalahkan.....masing-masing perlukan cinta dalam hidup...lagi pula, cinta itu tidak boleh dipaksa...dan cinta itu perlukan pengorbanan....

And aku dapat rasa sekarang yang hati aku sudah terbuk luas untuk orang lain...and cinta lama sudah aku letakkan di sudut paling dalam di hati aku....kerana dia masih lagi ku anggap seorang yang istimewa...istimewa sebagai seseorang yang mengenali aku begitu lama....duduklah kt situ...jangan timbul-timbul lagik...hahahaha.....

Masa balik rumah haritu, biasalah anak gadis akan share problem nan mak....selalu gitu kan..I've told my mother there's someone in my heart sekarang...and my mom said...

"hurm, sekarang mata hang tu baru nak celik, nak lihat dunia...jadi teruskan je la...hang akan kenal dgn ramai orang, and macam-macam orang....takdelah nk stick to one person je...hahaha"....

Betol jugak tu mak.....heheheheh...angguk je la bila mak dh cakap macam tu...haha tapi takdelah bagitau mak in detail kan kite tengah kawan nan sape skang....haha......


Ehhhhh....dah lari jauh pulak from topic asal...okay back to the main topic....seriously i'm sorry....hopefully kamu kamu semua bahagia....haha.....bahagia seperti saya juga....hehehe....and saya sangat teringin jumpa akak.....hehehe.....sorry tau...




tetiba je....hahahaha

No comments: