Followers

Monday, February 14, 2011

Boleh kalo nak cakap "aku mengantuk"?

Semalam aku tidor pukul 4 pagi. Kemudian mentang-mentang hari ni hari Ahad, aku lajak tidor sampai pukul 11 pagi. Kemudian duk golek-golek atas tilam tak berapa nak empuk tu, lama-lama sampai pukul 12 tengah hari, baru lah bangun. Okay, jangan salah faham ye. Subuh tidak solat kerana dapat cuti. He he he. 

Lepas tu, after makan, aku buat lah kija umah aku yang sangat-sangat sikit and senang tu. Buat tapi tak leh concentrate, mata asyik nak pejam ja. Sangat mengantuk okay!! Bantal pulak kat sebelah. Memang terus letak kepala. Tidur sampai pukul 7 mlm. Budak-budak rumah pulak pergi main bola jaring tak balik-balik lagi masa tu.  Melampau gila kan tidur???

And sekarang, actually dari tadi lagi dah mengantuk ha. Boleh, kalau aku nak tidor sekarang?? Ha ha ha. 

Gudnyte!!!

No comments: