Followers

Saturday, April 7, 2012

BBQ - Gua Kelam :))

Hoyeaahh. Even penat semalam tapi still rasa bersemangat lagi pagi-pagi ni. :)) Bangun awal. Lepas Subuh terus berjaga. Sambil-sambil mengemas rumah, teringat perkelahan semalam. Smile :)).

Yesterday. Ada buat BBQ dengan classmates. Meriah even tak semua datang. Ada dalam 30 orang je. Sepatutnya 50 tapi lagi 20 tu ada hala yang tak dapat nak elak. Orang yang mencadangkan pun tak dapat nak ikut jugak, sebab ada hal lain. So, tinggallah 30, and kutip sorang RM 11. Actually RM 10 je, tapi terover budget sikit, kenalah kutip lagi sehinggit tuh. Hikhikhik.

Buat hari Jumaat, so yang banyak kerja nya, confirm lah yang perempuan. Lelaki, kalau dah perempuan ada tak ada nye lah nak buat sangat ha kerja-kerja dapur ni. Malam Jumaat tu, orang lain sibuk berjimba bertidur semua, kami duk kat dapur potong bawang halia mak nenek bagai, nak buat rencah ayam bakar. Pastu masak nasi, untuk buat nasi goreng. 

KENAPA AYAT AKU MACAM SKEMA NIIIIII ????


Aku pun tak tau lah apasal jadi camtu. Lantak lah. Yang aku tau aku nak cakap semalam kami buat BBQ, dan sila sila sila sila tengok semua gambar-gambar kat bawah ni. DAN sila lah puji puji puji puji sikit. Ha ha ha.

< Click pada gambar untuk pembesaran :P > 



















Okeyh. Dah. Yang peluk-peluk tuh, husband and wife okey. Jangan salah faham pulak. :P. Tak lama lagi kami semua dapat anak buah. Hoyeaahh. 

And credit to Pak Tam and Hazwan, for these pictures. :))

.............................................................

: En BuahHati, awak nak gi sana tak? You and me, and our friends. :))

No comments: