Followers

Monday, April 30, 2012

:)) Doakan kami :))

Dah lama sangat tak menulis. Sibuk dengan dunia pelajaran. Sesudah selesai semua Test 1, sekarang sibuk dengan assigment pulak.

Balik rumah cuti seminggu minggu lepas tapi tak buat satu kerja pun. Maklumlah. Kalau dah ada di rumah tu, semua lupa. :))

Masalah di rumah bertambah-tambah besar pulak. Tak tahu lah macam mana nak settlekan. Harapkan mak aku je lah. Masalah ayah pun masih tak settle lagi. Lagi 20 hari je. Kalaulah boleh tunggu sampai aku dapat kerja kan bagus?? Tapi tak semestinya bila aku kerja gaji aku banyak. Harap dapat tampung keluarga kecil aku. :))

Doakan kejayaan aku, adik-adik aku, dan juga sahabat-sahabat aku okeyh? Doa jugak buat keluarga aku. :)). Terima kasih :))

...............................................................

: Cepat balik. Saya tunggu kamu :))

3 comments:

BlueiceButterfly said...

~gudluck 4 ur stdy :)

TSYA'Z (~_^) said...

thank you :))

Edy Fee said...

balik umah mkan tido je bgus.ehhe