Followers

Tuesday, April 3, 2012

030412

Assalamualaikum. :))

Ha. Lama dah tak update ha. Apa khabar semua? Dah macam tanya budak kelas dah.

Hari ni sebenarnya salah satu hari yang bermakna dalam hidup aku. Ha ha ha. Tetiba kan?

3 April 2012. 



Genap setahun. Macam-macam jadi dalam masa setahun ni. Ada suka ada duka. Kejap naik kejap turun. Actually hari ni genap setahun aku dengan EnBuahHati mengenali hati budi, meyulam kasih lah kononnya. Orang panggil anniversary kan? Ini 1st time nak sambut. Tapi tak adalah sambut pun. Duk sorang-sorang je atas darat ni ha. Si dia di laut, aku di darat, so just cakap kat telefon je la. Itupun tak boleh lama. Waktu tidur lain, waktu berjaga pun lain. 

Dalam setahun ni kalau nak recall balik, banyak jugak masalah. Macam-macam perangai, macam-macam kerenah. Letih jugak nak melayan kalau dah sampai tahap letih yang melampau. So, salah sorang mula akan bad mood la, tak nak cakap kat telefon la, tak nak mesej la. Tapi, sabar je la. Jangan mudah nak melatah sangat ye dak? :))

Aku banyak belajar dari silap aku. So, bila ada EnBuahHati ni, aku cuba jadi yang terbaik untuk dia, cuba buat apa yang aku rasa aku patut. And, akan selalu tanya if dia senang dengan cara aku or tak. Bagi aku, itu penting. Aku nak dia senang hati dengan aku. :))

InsyaAllah, hubungan yang ada ni aku akan jaga. Harap jodoh kami kuat. Doa-doakan lah ye. :))

...............................................................

: Love me always. Me loves you too. :)). Hehe



No comments: