Followers

Monday, June 25, 2012

Semalam dan hari ni. :))

4 JAM 30 MINIT. 

Sakit kepala duduk dalam bus tu ha. Dah macam nak gi KL pulak. Padahal, dari SP ke Arau je pun. Tekanan. 

Lepas tu, sampai je Arau, tak ada teksi. Member pun busy. Aih. Tak pasal-pasal exercise. Dari bus stop sana jalan kaki sampai rumah sewa. Gila panas kot. Panas tak pe lagi. Tak tahan bila kaki melecet. Tapak kaki macam kena bakar. Adoi. Sabar je la. :))

Before sampai Arau, ada budak-budak sekolah naik bus. Teringat zaman-zaman sekolah. Balik sekolah ramai-ramai. Senyum sorang-sorang dalam bus. Gila kan? Ha ha ha. 

Bila dengar bunyi loceng, teringat pulak zaman darjah 6. Pergi kelas agama sebelah petang. Kena naik bus. Bila dah sampai je kena bukak kasut berdiri atas kerusi. Sebab nak tekan loceng. Ha ha ha. Lawak. Kenangan. :)).

Semalam. Kelmarin. Yesterday. 

Ha ha ha. Mengecat bilik ha.

Letih. Bilik aku dah colour baru dah sekarang. Pink blossom and rose ape tah. Cantik je la kaler tu. Tak ada lah macam keling sangat kan. Before ni kaler oreng okey. Haih. Itu yang mintak ayah tukar kaler bilik tu. 

En BuahHati cakap cantik je kaler tu. Nampak romantik. 

And, aku ni dikira baik kot. Ambil hantar adik aku punya GF. Elok la die datang. Kena buat cekodok pisang. Jadi la jugak. Hikhikhik. Suruh aku? Hm alamatnya jadi benda lain la. Ketul batu kot. :P

.....................................................................

Nak exam dah. Wish me luck. Pray for me friends. :))

3 comments:

misSbLurRy said...

memang x nafikan,klo teringat zaman lampau..mesti tersenyum2 sendiri

Edy Fee said...

aik baru 2 jam dh pening.hahaha klau balik mcm edy, 12 jam amcam la yer

TSYA'Z (~_^) said...

edy : hihihi. 12 jam? dulu dh pnah 12 jam. cukuplah. xmau dah. SP-Segamat. adoih. beku lam bus.

misblurry : aah kan? happy jugak bila ingt kisah lama :))