Followers

Saturday, August 18, 2012

Salam Lebaran :))

Assalamualaikum semua. :)).

Salam lebaran buat semua sahabat-sahabat blogger sekalian, dan juga sahabat-sahabat yang bukan blogger jugak. Terasa lama tak update. Tak sempat ha nak update. Sibuk sikit. 

Okeylah. Di malam raya ni aku nak mintak maaf kalau ada salah dan silap. Ataupun kalau ada terkasar bahasa ye. Aku mengaku yang aku banyak jugak mengeluarkan kata-kata yang tak berapa sedap nak dengar. Ampun maaf dipinta ye kawan-kawan. 

Mula dengan bulan baru ni, (Syawal) insyaAllah, aku akan cuba untuk tak menulis entry yang berbau kemarahan dan makian. Ha ha ha. Aku nak menulis bila aku happy je. At least happy moment aku tu akan buat aku ingat kenangan indah-indah je. Dan aku cuba untuk tidak menulis sesuatu yang tidak baik dan tidak patut untuk ditulis di blog ni. :)).

Terasa singkat kan bulan puasa tahun ni. Pejam celik pejam celik tengok-tengok dah habis dah puasa. Esok dah raya dah pun. Kebammmm kebommmm dah taman aku ni ha. Owh ye, aku tak balik kampung raya ni. So, silalah jemput datang ke rumah ye. Hehe. Okey. Poyo. Jemput datang rumah tapi tak bagi alamat kan? Sengal kan aku. Tapi serius ni, kalau nak datang bagitau. Nanti cek bagi alamat naaaa. :)). 

Kalau balik kampung pun, tak tau jugak nak beraya dengan siapa. Ramai yang tak ada. Tak meriah. Dulu dulu, kalau tak balik kampung rasa macam tak lengkap raya kan? Tapi bila dah besar ni, masing-masing pun merantau, semua pun dah berkahwin ada anak suami semua, so, untuk berkumpul ramai-ramai macam dulu, susah pulak. Tahun ni pulak macam semua dah merancang untuk balik kampung partner yang lagi satu. So, aku and family aku pun buat keputusan beraya je la kat rumah sendiri ha. 

Sedara makcik pakcik semua, sila lah datang rumah. Hihih. Dah lama kan tak datang sini kan? Datang ye raya kali ni. Dan jangan lupa bawak duit raya. :)). 

Dan, bagi yang nak gi beraya esok ke rumah kawan-kawan ke sedara mara ke, sila hati-hati ye. :)).

Lastly, SELAMAT HARI RAYA again. Happy holiday. Semoga berbahagia dengan family tercinta. :)).

3 comments:

Lemonedicemix said...

Selamat Hari Raya awak..!!
mane menghilang..???! lame da x nmpak..??? huhuhu...

TSYA'Z (~_^) said...

selamat ari raya lemon. hihi. ade je. its you yg menghilang. not me okeyh.

vendoline said...

msh lum lambat ucap..masih bulan shawal.hehehe selmat hr raya