Followers

Friday, February 26, 2010

apa unik celebration outside malaysia???


Apakah unik celebration, unik festival, uni event di dunia outside Malaysia????

Minggu lepas tajuk peresentation BEL saya baru di approvekan, dah kena cari new topic for second presentation...erm suppose kena submit hari ni, tapi memandangkan hari ini cuti, jadi saya tangguhkan sendiri submission date tu..heheh maka tarikhnya telah saya tukar pada hari ISNIN nanti...hehe maaf ya Puan...

Rupanya internet pun tak banyak info ye pasal unik celebration dan lain-lain..maklumat yang saya dapat seciput je....macam mana saya nak buat outline presentation saya...????but i found one unique celebration and memang unik la...unik sangat...saya sendiri pun tak sangka akan ada orang meraikan festival tu...okay kejap saya link kan...kanamara matsuri nama dia....hahaha...saya rasa nak gelak kuat-kuat..imejnya di sini....





okay...hahahahahahaha...nk gelak kuat2.....hehehe nape aku mcm skema je ckp saya....hehehe budi bahasa budaya kita....bahasa melambangkan bangsa...

3 comments:

yuyu said...

eww cam geli jer sambut psl benda 2..hahaah

aienzunnur said...

errkkkk..

hahahahahaahhaahahahahah

TSYA'Z (~_^) said...

2 la sapal....hahahaha tsya pon geli...eeeeee....