Followers

Monday, February 22, 2010

cuti2....

Finally........assignment MAF dah complete...dh blik arau baru terhegeh2 nak siapkan sume...cmni lah jadik...gedik lah kau..but, CTU is waiting for me...hhuuuuwwwwaaaa....2 la...sape suh ko berjalan sakan masa cuti aritu...kan sume dh x siap...dushh2...adoi....

nak print but my fren blom balik dari kelas lagi...lama pulak kelas die arini...nampaknya lagi lmbt la aku nk compilekan sume nie...erm....wt..?????

erm...tadi kelas CTU..agak membosankan...its about perlembagaan Malaysia...and political situation in Malaysia skang nie....mcm2 kes and sume tu politik lah...well, malaysia...politik....its normal anyway...dalam ustazah duk cakap2 pasal sume tu, aku nie duk berangan ke mana hala dah...kalo diukur, aku nie dah smpai ke puncak gunung everest dah...hati aku duk tinggal kat umah nun, badan aku duk kat arau nie....kena bawak hati balik mai jugak2 lah...hahaha

tapi aku tetap duk teringat2 masa aku pi bercuti...cewaahhh...banyak la ko punya cuti eh tsya...bercuti maksudnya di sini aku gi jenjalan lah...tapi sambil uruskan hal aku lah...on the way back aku sempat melencong ke KL...haha....meeting my chenta hati...saja nak tgk2 dia kat sana...sakit ke, sihat ke..alhamdulillah, die sihat walafiat cuma dah susut seket dri b4...bila dah x duduk dgn family, mulalah berat badan turun...hurm....rindu dia lagi....gimana seyh...hahaha gatal tak abes...erm...xtualy aku tak pernah naek motor dgn lelaki, tapi aritu die bawak aku nek moto...sakit kaki aku...paha aku la yang sakit..pakai helmet pun x reti...ape lah...buat kena gelak je....hurm...gile...

kawanku udah pulang...mau print sekarang...hehe....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
okeh, finish....suke nye hati sy...hahaha

No comments: